Stichting Incomplete forum index Stichting Incomplete
Raad, daad, Steun en Toeverlaat.

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Arna en Adventure for Life loopt voor IPSO

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Stichting Incomplete forum index -> Aandacht voor borstkanker.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stiene
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2008 12:19 pm    Onderwerp: Arna en Adventure for Life loopt voor IPSO Reageer met quote

Adventure for Life loopt voor IPSO

Het wandelavontuur van 20 (ex)kankerpatiënten leidt in 2008 langs de prachtige zuid-Turkse kustlijn. De opbrengst van de sponsorreis 2008 gaat naar een project van IPSO om begeleiding voor kinderen met een ouder die kanker heeft (gehad) te ontwikkelen.

Adventure for Life mobiliseert steun aan kankerpatiënten zelf (lotgenoten) en hun naasten (partners, ouders, kinderen, vrienden en andere betrokkenen in hun omgeving).

Adventure for Life onderscheidt zich door mensen die ervaringen hebben met kanker in contact met elkaar te brengen en op een actieve manier deze ervaringen te verwerken. Door samen een sportieve sponsorreis te ondernemen versterken lotgenoten en naasten hun geestkracht en gezondheid. Ze zetten een individuele prestatie neer maar steunen elkaar ook om de kankerperiode op een positieve manier een plaats te geven – een avontuur voor het leven!

Ik ben Arna Langenbach, 54 lentes.

1995 was mijn borstkankerjaar, alleenstaande moeder van Marin, mijn zoon was toen 11 jaar. De kanker kwam niet terug, ik ben the lucky one. Ik ben een survivor.

Maar dat besef je gaandeweg pas. De jaren zijn zwaar, slopend geweest. Terugkijkend had dat misschien best anders gekund. Maar ik had er ook niet meer kunnen zijn… Met deze reis wil ik een periode afsluiten. Laten zien dat er leven na kanker is. Met andere survivors in de Turkse voorjaarszon de ziekte die zo’n impact op ieders leven heeft ‘overdenken’ terwijl we de 100 kilometer van deze bijzondere vijfdaagse met elkaar lopen, het verleden achterlaten. En geld ophalen voor de kidsclubs van Ipso. Kanker krijg je nooit alleen, er zijn zovele naasten bij betrokken. Vooral veel kinderen. Zij verdienen de aandacht.

De kinderen van een ouder die kanker krijgt helpen hun ervaringen een plek te geven, daar doe ik het voor, zodat de inloophuizen hun activiteiten voor die kinderen verder kunnen ontwikkelen.

Ik vraag u hierbij mij te sponsorren

Door een bedragje over te maken op mijn girorekening 6936766 van asj langenbach te Tiel met vermelding van ADVENTURE FOR LIFE 2008 .

Geeft u een mailadres door dan ontvangt u een nieuwsbrief met verslagen van de wandelingen acties, voortgang etc.

Ook kunt u een logo op mijn weblog plaatsen voor minimaal 25 euro.

Dat staat dan op mijn site tot na de reis, half april.

Info www.adventureforlife.nl, www.Ipso.nl

www.deappelboom.web-log.nl mijn weblog dat gaat ook over andere dingen maar ook veel over deze actie.

Ook op 50+net heb ik een weblog, die gaat alleen over deze actie: www.loopnaardevuurtoren.vijftigplusser.nl

Ik hoop dat ik op u mag rekenen.

H a r t e l i j k d a n k !

Arna Langenbach

0344 617680

06 42 111 921

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Stichting Incomplete forum index -> Aandacht voor borstkanker. Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: